Una gran exposició sobre la ciutat romana i un concert participatiu, propostes centrals de l’Obra Social per commemorar el centenari de ”la Caixa” a Tarragona

Tarragona

19.01.11

Els actes per commemorar el centenari començaran la pròxima setmana amb un concert a CaixaForum Tarragona a càrrec del Quartet de Corda del Conservatori del Liceu i acabaran amb un dels tradicionals concerts participatius que organitzarà l'entitat per primer cop a la demarcació.

La programació del centenari de ”la Caixa” a Tarragona inclou diverses exposicions inèdites tant a CaixaForum Tarragona com repartides pel territori, entre les quals destaquen la innovadora mostra Romanorum Vita i la primera gran exposició dedicada a l'arquitecte Enric Sagnier, autor del primer edifici que va acollir ”la Caixa” a la ciutat de Tarragona.

Per commemorar els cent anys de l'entitat a la demarcació, també s'organitzaran concerts de música antiga a Reus, així com diverses mostres de temàtica social, científica i mediambiental.

Etiquetes