El Messies participatiu de la Obra Social ”la Caixa” fa 15 anys i ho celebra en nou ciutats espanyoles

09.12.10

Des de 1995 l'Obra Social ”la Caixa” impulsa el Concert participatiu El Messies. Es tracta d'una oportunitat única que reuneix prestigiosos músics professionals i cantants aficionats a la música coral amb un únic objectiu: interpretar El Messies de Händel.

En la programació de l'any 2010, el Concert participatiu El Messies de l'Obra Social ”la Caixa” tindrà lloc en 9 ciutats espanyoles: Barcelona, Madrid, Sevilla, Santander, Pamplona, Lleida, Las Palmas, Saragossa i Palma. La ciutat de Girona acollirà un nou concert en format participatiu: La Missa de la Coronació de Mozart.

Amb la finalitat de preparar amb garanties els concerts, des del mes d'octubre, els ciutadans que participen en la iniciativa assagen les parts corals de l'oratori. A Barcelona, es podrà viure aquest espectacle els dies 13 i 14 de desembre al Palau de la Música. A Madrid, el Concert participatiu El Messies de l'Obra Social ”la Caixa” tindrà lloc el 14 i el 15 de desembre a l'Auditorio Nacional.

Per tercer any consecutiu, el concert es podrà seguir en directe des de la Sala de Premsa Multimèdia de l'Obra Social ”la Caixa”  i des del web de l'Obra Social ”la Caixa”: www.lacaixa.es/obrasocial

Etiquetes