L’Obra Social ”la Caixa” i L’Auditori aposten per un nou concert en format participatiu: el Requiem de Mozart

06.07.10

L'Obra Social ”la Caixa” en col·laboració amb L'Auditori presenta el concert participatiu del Requiem de Mozart, que s'interpretarà el dimecres 7 de juliol i dijous 8 de juliol, a les 21.00 hores a L'Auditori de Barcelona.    L'Obra Social ”la Caixa” ha decidit impulsar un nou concert en format participatiu. En aquesta primera edició del Requiem de Mozart a Barcelona s'ha arribat a la xifra de 482 cantaires, que juntament amb l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, el Cor Madrigal i un conjunt destacat de solistes, interpretaran aquesta obra tan popular, sota la batuta del prestigiós director Víctor Pablo Pérez.   Els directors i preparadors han portat a terme un intens treball de preparació dels cantaires,  que han assolit, assaig rere assaig, els objectius marcats pel director Víctor Pablo Pérez, cosa que els permetrà participar en aquesta emotiva celebració col·lectiva de la música.

Etiquetes