El Requiem de Mozart participatiu de l’Obra Social ”la Caixa” en directe a través d’Internet

30.06.10

Per tercera vegada, el web de l'Obra Social ”la Caixa” emetrà en directe el concert participatiu. Aquesta vegada, es tracta del Requiem de Mozart, que s'interpretarà el dimecres 7 de juliol de 2010, a partir de les 21.00 hores, a l'Auditori de Barcelona.

L'Obra Social ”la Caixa” ha decidit apostar per un nou concert en format participatiu. En aquesta primera edició del Requiem de Mozart a Barcelona s'ha arribat a la xifra de 482 cantants, que juntament amb l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, el Cor Madrigal i un conjunt destacat de solistes, interpretaran aquesta obra tan famosa, sota la batuta del prestigiós director Víctor Pablo Pérez.

Els directors i preparadors han portat a terme un intens treball de preparació dels cantaires, que han vist créixer l'obra assaig rere assaig durant mesos de feina i convivència musical. Després de més de quaranta hores d'assaig, tots han aconseguit els objectius marcats pel director Víctor Pablo Pérez, d'oferir-nos una de les obres més destacades i significatives de la música universal: el Requiem de Mozart.

A partir de les 21.00 hores es podrà escoltar en directe el fragment més popular de la famosa obra de Mozart, el Requiem.

Etiquetes