Els 365 participants individuals donen forma a les parts corals del concert participatiu de l’Obra Social ”la Caixa”, Carmina burana

04.06.09

Després de l'èxit obtingut en la primera convocatòria del nou concert participatiu de l'Obra Social ”la Caixa” i amb el precedent a nombroses ciutats espanyoles d'El Messies de Häendel, l'entitat torna a organitzar enguany el concert Carmina burana. Durant els mesos d'abril a juny, els 356 participants individuals que participaran aquest any entonant les parts corals de l'òpera, estan realitzant assajos sota les ordres dels directors preparadors, Alfred Cañamero i Gemma Tatay. Aquesta nova producció organitzada en el marc dels concerts participatius de la Fundació respon a la voluntat de l'entitat per apropar les disciplines artístiques a tot tipus de públic.   Composada com a cantata escènica l'any 937 i inspirada en la col·lecció homònima de cançons i poemes goliardesques dels segles XII i XIII, Carmina burana de Carl Orff presenta el costat més humà de la vida, mitjançant una música vigorosa i personal que fascina per la seva impressionant i pretesa simplicitat. Els concerts participatius Carmina burana de Carl Orff tindran lloc a l'Auditori de Barcelona el dijous 11 i divendres 12 de juny a les 21:00h.  El primer d'aquests concerts es podrà seguir en directe a través d'Internet, mitjançant el web de l'Obra Social ”la Caixa” (www.lacaixa.es/obrasocial) i a la seva Sala de Premsa. En els dies posteriors a aquesta retransmissió, també es podrá veure el concert en diferit al llarg d'una setmana.

Etiquetes