D’esquerra a dreta: la directora del Àrea d’Exposicions i Col·lecció de la Fundació ”la Caixa”, Isabel Salgado; la comissària i fundadora de la revista HEY! Modern Art & Pop Culture, Anne Richard; la directora de desenvolupament cultural del Musée du Quai Branly, Christine Drouin, i  la directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez-Villegas, han presentat l’exposició Tattoo. Art sota la pell.
De izquierda a derecha: la directora del Área de Exposiciones y Colección de la Fundación ”la Caixa”, Isabel Salgado; la comisaria y fundadora de la revista HEY! Modern Art & Pop Culture, Anne Richard; la directora de desarrollo cultural del Musée du Quai Branly, Christine Drouin, y la directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez-Villegas, han presentado en CaixaForum Palma la exposición Tattoo. Arte bajo la piel.

L’exposició més gran sobre la història del tatuatge recala a CaixaForum Palma

Palma

07.02.24

Tattoo. Art sota la pell, produïda i organitzada pel Musée du Quai Branly - Jaques Chirac de París i la Fundació ”la Caixa’’, proposa un viatge al singular univers del tatuatge des d’una visió antropològica i analitza el ressorgiment d’aquest fenomen global.

La mostra segueix tatuadors i tatuats a través d’èpoques i continents per explorar les confluències que han convertit el tatuatge en una forma d’expressió artística mundial. Entre els tatuadors, hi ha la filipina Whang-od Oggay, de 104 anys, considerada l’última mestra que utilitza el batok (tatuatge tradicional fet a mà).

L’exposició reuneix més de 240 obres històriques i contemporànies entre fotografies, dibuixos, pintures, llibres, audiovisuals i objectes com ara eines, màscares o segells.

Tattoo. Art sota la pell es podrà visitar fins al 2 de juny de 2024 a CaixaForum Palma (Plaza de Weyler, 3).