Doctor Bonaventura Clotet, director d’IrsiCaixa i president de la Fundació Lluita contra les Infeccions.
Doctor Bonaventura Clotet, director de IrsiCaixa y presidente de la Fundación Lucha contra las Infecciones.

El doctor Clotet explicarà a Cosmocaixa com el sistema immunitari aporta claus per abordar les malalties del futur

19.01.24

La Fundació ”la Caixa” presenta al Museu de la Ciència CosmoCaixa la conferència «Coneixement del sistema immunitari: els ensenyaments de dues grans pandèmies», a càrrec del doctor Bonaventura Clotet, director d’IrsiCaixa i president de la Fundació Lluita contra les Infeccions.

En aquesta conferència, en col·laboració amb l’Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa, el doctor Clotet exposarà com l'estudi prolongat del VIH ha estat crucial en la lluita contra la COVID-19, proporcionant un enteniment profund del sistema immunitari i contribuint al desenvolupament de vacunes i tractaments.

La sessió, que se celebrarà a Cosmocaixa el 25 de gener a les 19 h, s'emmarca en el cicle Grans de la ciència, que acull a personalitats il·lustres de la ciència que han aconseguit fites o han realitzat descobriments excepcionals per a la humanitat.