Rocio Molina. © Simone Fratini.

CaixaForum Barcelona acosta l’art de Rocío Molina, Joan Miquel Oliver, Belén Barenys i Berta Prieto, i Elena Martín

16.01.24

La Fundació ”la Caixa” presenta a CaixaForum Barcelona una nova edició del cicle consolidat Trobades amb…, que ofereix un punt de trobada entre els espectadors i alguns dels artistes que estan marcant tendència al nostre país.

Aquesta vegada, la coreògrafa i bailaora Rocío Molina, el compositor Joan Miquel Oliver i les creadores de la controvertida sèrie Autodefensa, Belén Barenys i Berta Prieto, així com la directora, guionista i actriu Elena Martín compartiran amb el públic el seu procés creatiu i l’evolució de les seves trajectòries.

Trobades amb…, que forma part de la programació cultural de la Fundació ”la Caixa”, és una cuidada selecció de trobades amb artistes avantguardistes pensada per a una audiència inquieta que busca noves fórmules per acostar-se a l’art.