La directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez-Villegas, i la directora del Departament de Música i Projectes Digitals de la Fundació ”la Caixa”, Núria Oller, han presentat Symphony, un viatge virtual al cor de la música clàssica.
La directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez-Villegas, y la directora del Departamento de Música y Proyectos Digitales de la Fundación ”la Caixa”, Núria Oller, han presentado Symphony, un viaje virtual al corazón de la música clásica.

CaixaForum Palma acull Symphony, un viatge inèdit al cor de la música sota la batuta de Gustavo Dudamel

Palma

12.12.23

El centre cultural de la Fundació ”la Caixa” acollirà, a partir d’aquest dimecres, una instal·lació del projecte Symphony, que proposa a l’espectador viure i gaudir la música clàssica com mai abans ho havien fet —gràcies a la tecnologia de realitat virtual (VR)—, i el convida a sentir-se com un músic més dintre de l’orquestra.

Sota la batuta de Gustavo Dudamel i amb més d’un centenar de músics integrants de la prestigiosa Mahler Chamber Orquestra, el públic podrà escoltar la música d’una forma única que, inclús, el permetrà entrar a l’interior d’instruments.

Aquest viatge emocional, guiat pel prestigiós director veneçolà, està protagonitzat per les composicions de Ludwig van Beethoven, així com de Gustav Mahler y Leonard Bernstein.

Symphony ha estat reconeguda amb un dels European Heritage Awards impulsats per l’organització Europa Nostra i la Unió Europea, així com del Grand Prix de la Junta d’aquests guardons. També ha estat premiat als Thea Awards i al 40 Vancouver International Film Festival. A més, va quedar finalista al 74 Festival Internacional de Cinema de Cannes.