D’esquerra a dreta: el comissari de l'exposició, Rubén Duro; el director de CaixaForum València, Álvaro Borrás, i el cap d’Exposicions de Ciència de la Fundació ”la Caixa”, Javier Hidalgo, han inaugurat l'exposició Colors del món a CaixaForum València.
De izquierda a derecha: el comisario de la exposición, Rubén Duro; el director de CaixaForum València, Álvaro Borrás, y el jefe de Exposiciones de Ciencia de la Fundación ”la Caixa”, Javier Hidalgo, han inaugurado la exposición Colores del mundo en CaixaForum València.

Els colors i el seu significat, protagonistes d’una exposició de fotografies de National Geographic a CaixaForum València

València

30.11.23

CaixaForum València exhibeix fins al 31 de març una mostra amb 55 instantànies de reputats fotògrafs de National Geographic que plasmen en les seves imatges la gran paleta de colors que compon el nostre món.

L’exposició aprofundeix en la importància i les connotacions de cada color. En un lloc divers com el planeta Terra, els colors no tenen el mateix significat a totes les regions. A l’Índia i al Japó, el vermell significa puresa, mentre que a l’Àfrica és el color del dol i en altres països s’associa a potència i força.

Les imatges de fotògrafs com Joel Sartore, Steve McCurry, Lynn Johnson o Jodi Cobb, entre d’altres, capten l’essència de paisatges, cultures i tradicions de tot el globus, des de Papua Nova Guinea fins a l’Índia, passant per Islàndia, la República Democràtica del Congo, Xile o els Estats Units.

Les imatges no es poden retocar, editar, reenquadrar, tallar ni alterar de qualsevol manera.

És obligatori fer constar el peu de foto i el copyright de la imatge.