D’esquerra a dreta: la cocomissària de l’exposició, Arola Valls; la directora de CaixaForum Madrid, Isabel Fuentes, i la directora de la Col·lecció d’Art Contemporani Fundació ”la Caixa” i comissària, Nimfa Bisbe, han presentat a CaixaForum Madrid Horitzó i límit. Visions del paisatge.
De izquierda a derecha: la cocomisaria de la exposición, Arola Valls; la directora de CaixaForum Madrid, Isabel Fuentes, y la directora de la Colección de Arte Contemporáneo Fundación ”la Caixa” y comisaria, Nimfa Bisbe, han presentado en CaixaForum Madrid Horizonte y límite. Visiones del paisaje.

CaixaForum Madrid convida a pensar el paisatge des d’una visió contemporània

29.11.23

CaixaForum Madrid inaugura l’exposició Horitzó i límit. Visions del paisatge, que pren com a punt de partida la Col·lecció d’Art Contemporani Fundació ”la Caixa” per examinar com ha canviat la nostra relació amb la natura i la nostra visió del paisatge.

La mostra aprofundeix en el paisatge com a representació de la natura amb pràctiques artístiques com el vídeo, la fotografia, la pintura i la instal·lació.

S’hi reuneixen 43 obres de 28 artistes internacionals entre els quals destaquen figures com Anne Imhof, Tacita Dean, Patricia Dauder, Hamish Fulton, Joan Fontcuberta, Dionís Escorsa, Andreas Gursky, Bleda & Rosa, Andrea Galvani, Oriol Vilanova, Daniel Steegmann Mangrané, Perejaume, Victoria Civera, Karlos Gil i Marcus Maeder, entre d’altres.

A més de les peces procedents de la Col·lecció d’Art Contemporani, la mostra inclou obres cedides per nombrosos artistes, institucions i col·leccionistes, que faciliten aquest diàleg.

No es poden retallar les imatges sense el permís de l'artista. Qualsevol manipulació de la imatge ha de ser comunicada.