Neil Shubin, paleontòleg, biòleg evolutiu, escriptor i divulgador científic.
Neil Shubin, paleontólogo, biólogo evolutivo, escritor y divulgador científico.

El paleontòleg Neil Shubin dissertarà a CosmoCaixa sobre la sortida de l’aigua dels peixos i la conquesta del medi terrestre

08.11.23

La Fundació ”la Caixa” presenta al Museu de la Ciència CosmoCaixa la conferència «Les grans transicions de l’evolució: la història del Tiktaalik», a càrrec de Neil Shubin, paleontòleg, biòleg evolutiu, escriptor i divulgador científic.

En aquesta conferència, Shubin guiarà els assistents a través d’un viatge de quatre mil milions d’anys per mostrar-los la història de la vida subratllant-ne una de les transicions més notables: el pas dels peixos als amfibis i als animals terrestres.

La sessió, que se celebrarà a CosmoCaixa el 8 de novembre a les 19 h, s’emmarca en el cicle Grans de la ciència, que acull personalitats il·lustres de la ciència que han assolit fites o han fet descobriments excepcionals per a la humanitat.