CaixaForum València arriba al milió de visitants.
CaixaForum València alcanza el millón de visitantes.

CaixaForum València arriba al milió de visitants quan s’acosta el seu primer aniversari

València

31.05.23

Situat a la Ciutat de les Arts i les Ciències, aquest centre dedicat a la divulgació cultural i científica ha rebut un gran suport tant ciutadà com institucional, i s’ha convertit en un referent cultural, cívic i social.

Des que es va inaugurar, CaixaForum València ha acollit quatre exposicions, dues de les quals encara són obertes al públic, i l’experiència interactiva #ElNúvol{IA}, per les quals han desfilat més de 422.000 persones, mentre que la resta dels visitants han acudit atrets per la singularitat del nou edifici i per les seves activitats paral·leles: concerts, recitals poètics, debats, jornades socials i científiques, i tallers educatius i familiars.

En paraules de la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán: «Celebrem que CaixaForum València s’hagi convertit, en temps rècord, en un centre neuràlgic de l’oferta cultural i científica a la capital valenciana. Volem agrair a tots els visitants la gran acollida que han brindat a aquest espai tan innovador i sostenible, i a la programació del centre, que ha arribat al milió de visitants quan s’acosta el seu primer aniversari».

Última actualització: 31 maig 2023 | 11:00