Blanca Llum Vidal i Els Sara Fontán.
Blanca Llum Vidal y Los Sara Fontán.

CaixaForum Barcelona ret homenatge a l’art de la paraula amb un festival multidisciplinari entorn de la literatura

25.04.23

La Fundació ”la Caixa” presenta un nou festival en què la paraula és el fil conductor de diferents activitats de nou format que combinen propostes entorn de la literatura, la música, la poesia i les arts escèniques.

El festival En altres paraules tindrà lloc per primer cop a CaixaForum Barcelona del 4 al 31 de maig i oferirà conferències, debats, concerts, clubs de lectura, vermuts poètics i tallers, en una proposta literària transversal que acostarà el món de la paraula a tot els públics.

La programació inclou trobades inèdites entre artistes del món de la música i l’espectacle i autors de renom nacional i internacional, com Alejandro Zambra, Irene Solà, Max Porter, Christina Rosenvinge, Rafeef Ziadah, Enrique Vila-Matas, Roger Mas, Maria Dueñas o Eva Baltasar.

El festival també presenta propostes d’arts escèniques amb les estrenes a Barcelona dels espectacles La gavina, representat per Mar Ulldemolins, i l’intimista Tard, però no pas a deshora, amb Emma Vilarasau, Rosa Renom i Victòria Pagès, que posen veu a cartes entre Maria Mercè Marçal i Felícia Fuster.