D’esquerra a dreta: el director de l’Orquestra Simfònica del Liceu, Josep Pons; la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán; el director corporatiu de l’Àrea de Cultura i Ciència de la Fundació ”la Caixa”, Ignasi Miró; el director general del Gran Teatre del Liceu, Valentí Oviedo, i el guionista i director artístic del projecte, Igor Cortadellas, han presentat El Bolero de Ravel.
De izquierda a derecha: el director de la Orquesta Sinfónica del Liceu, Josep Pons; la directora general adjunta de la Fundación ”la Caixa”, Elisa Durán; el director corporativo del Área de Cultura y Ciencia de la Fundación ”la Caixa”, Ignasi Miró; el director general del Gran Teatre del Liceu, Valentí Oviedo, y el guionista y director artístico del proyecto, Igor Cortadellas, han presentado El Bolero de Ravel.

El Bolero de Ravel: un viatge immersiu a l’epicentre de l’orquestra simfònica

02.03.23

La Fundació ”la Caixa” proposa un nou viatge immersiu per gaudir de la música d’una manera innovadora gràcies a la tecnologia de realitat virtual (VR) a través del clàssic Bolero de Ravel, sota la batuta del mestre Josep Pons i amb direcció d’Igor Cortadellas.

El projecte, en col·laboració amb el Gran Teatre del Liceu, proposa als espectadors accedir a l’interior de l’orquestra i gaudir de la totalitat d’aquest clàssic hipnòtic de Maurice Ravel en un lloc privilegiat: en mig d’una orquestra, envoltats dels músics, en una experiència 360 graus.

Després de l’èxit del multipremiat projecte Symphony i seguint-ne els passos, la Fundació ”la Caixa” torna a presentar una experiència immersiva que ara s’estrena a CaixaForum Barcelona.