D’esquerra a dreta: la directora de CaixaForum Barcelona, Mireia Domingo; les comissàries Maite Borràs i Àngels de la Mota, i la cap de les Col·leccions de la Fundació ”la Caixa”, Nimfa Bisbe, han presentat Déus, mags i savis. Les col·leccions privades dels artistes.
De izquierda a derecha: la directora de CaixaForum Barcelona, Mireia Domingo; las comisarias Maite Borràs y Àngels de la Mota, y la jefa de las Colecciones de la Fundación ”la Caixa”, Nimfa Bisbe, han presentado Dioses, Magos y Sabios. Las colecciones privadas de los artistas.

CaixaForum Barcelona fa sortir a la llum les col·leccions privades de deu artistes

23.11.22

Déus, mags i savis. Les col·leccions privades dels artistes se centra en la inclinació col·leccionista d’artistes rellevants de les últimes dècades i submergeix els visitants en els seus universos creatius i més personals amb obres destacades de la Col·lecció d’Art Contemporani Fundació ”la Caixa”.

L’exposició mostra, d’una banda, obres de Rosa Amorós, Miquel Barceló, Georg Baselitz, Luis Feito, Joan Hernández Pijuan, Manolo Millares, Joan Miró, Susana Solano, Hiroshi Sugimoto i Antoni Tàpies, totes pertanyents als fons de la Col·lecció d’Art Contemporani Fundació ”la Caixa”, i s’acompanya, d’altra banda, de peces de les col·leccions particulars d’aquests artistes, de manera que es genera un diàleg d’una intensitat màgica.

D’aquesta manera fa sortir a la llum peces que formen part de l’àmbit privat dels artistes i que ofereixen informació de referents del passat i d’altres cultures que els han servit d’inspiració i estímul creatiu.