D’esquerra a dreta: la cap de Continguts d’Exposicions d’Art de la Fundació ”la Caixa”, Carla Tarruella; la neta de l’artista i assessora de la mostra, Sílvia Pizarro; la directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez Villegas, i la comissària de l’exposició, Arola Valls, han presentat El jardí d’Anglada-Camarasa.
De izquierda a derecha: la jefa de Contenidos de Exposiciones de Arte de la Fundación ”la Caixa”, Carla Tarruella; la nieta del artista y asesora de la muestra, Sílvia Pizarro; la directora de CaixaForum Palma, Margarita Pérez Villegas, y la comisaria de la exposición, Arola Valls, han presentado El jardín de Anglada-Camarasa.

El jardí d’Anglada-Camarasa floreix a CaixaForum Palma

Palma

03.11.22

El centre cultural de la Fundació ”la Caixa” ofereix un passeig pel jardí d’Anglada-Camarasa a través d’una mostra que aprofundeix en la passió que l’artista sentia per la jardineria i els elements florals, i en com la va plasmar en la seva obra al llarg de la seva trajectòria.

L’exposició proposa un recorregut, mitjançant una selecció d’olis, fotografies, estampes i objectes de la Col·lecció Hermen Anglada-Camarasa, a través de tres àmbits que tracen l’interès creixent de l’artista per les flors.

El projecte expositiu pren com a punt de partida el jardí d’El Pinaret del Port de Pollença, que el mateix artista va crear i cultivar, i on fins i tot hi va haver flors exòtiques portades d’altres països.