CaixaForum València supera els 100.000 visitants al mes de la inauguració.
CaixaForum València supera los 100.000 visitantes al mes de su inauguración.

CaixaForum València supera els 100.000 visitants

València

28.07.22

CaixaForum València ha superat aquests últims dies la xifra dels 100.000 visitants des que va obrir les portes al públic el 22 de juny passat. En concret ja han estat 121.515 les persones que han visitat el nou centre de la xarxa cultural de la Fundació ”la Caixa”, cosa que representa una mitjana de més de 3.500 persones al dia.

Situat a la Ciutat de les Arts i les Ciències, CaixaForum València ha rebut des de la inauguració un gran suport del públic valencià, que no s'ha volgut perdre l'oportunitat de visitar el centre més singular de la xarxa de centres CaixaForum així com la programació inaugural del centre, amb exposicions de primer nivell.

La mostra Faraó. Rei d'Egipte, en col·laboració amb el British Museum, ha rebut 43.902 visitants, mentre que Horitzó i límit. Visions del paisatge, a partir dels fons de la col·lecció d'art contemporani Fundació ”la Caixa”, ha rebut la visita de 40.364 persones.

D'aquesta manera, en poc més d'un mes i gràcies també al suport de la Generalitat Valenciana, CaixaForum ha superat un dels seus primers objectius, atreure el públic i començar a incorporar-se a la vida cultural, social i cívica de València, com mostren iniciatives com ara la programació de les Nits d'Estiu.