L’exposició Digerir el món on és es presenta en el marc de la convocatòria  de la Fundació ”la Caixa” Suport a la Creació. Comisart.
La exposición Digerir el mundo donde está se presenta en el marco de la convocatoria de la Fundación ”la Caixa” Apoyo a la Creación. Comisart.

CaixaForum Barcelona convida a pensar-nos com éssers ecodependents

19.07.22

L’exposició Digerir el món on és planteja la necessitat de pensar-nos com a espècie animal i situar-nos en una xarxa interespècie per així crear un sistema de col·laboració entre els éssers humans i la resta d’organismes dels ecosistemes que habitem. La proposta de l’exposició s’inspira en la manera com els fongs estableixen relacions simbiòtiques amb altres espècies i amb la terra.

Entre pintura, escultura, dibuix, instal·lació, obra tèxtil i material audiovisual, inclou 18 obres de 12 artistes: Gabriel Alonso, Inês Neto dos Santos, Eva Lootz, Sue Williams, Tacita Dean, Victoria Civera, Teresa Lanceta, Charo Pradas, Eva Fàbregas, Mónica Fuster i Nicholas Woods, Menchu Lamas i Mariana Silva. Són peces fetes des dels anys vuitanta fins l’actualitat, en la seva majoria procedents de les col·leccions d’art de la Fundació ”la Caixa” i del MACBA però també amb préstecs dels mateixos artistes.

Comissariada per Alba Colomo, és la tercera i última mostra de l’actual temporada que s’emmarca en la cinquena edició de la convocatòria per a joves comissaris Suport a la creació. Comisart, impulsada per la Fundació ”la Caixa”.