Terry Virts, astronauta de la NASA, explicarà a CosmoCaixa els desafiaments i oportunitats que representa la missió Artemis.
Miradas desde el espacio a cargo de Terry Virts, astronauta de la NASA y autor de National Geographic.

L’astronauta de la NASA Terry Virts explica a CosmoCaixa els secrets de les seves missions espacials

05.07.22

La Fundació ”la Caixa” presenta a CosmoCaixa, en col·laboració amb la Fundació Casa Dalmases, la conferència Mirades des de l’espai a càrrec de Terry Virts, astronauta de la NASA i autor de National Geographic.

Terry Virts compartirà amb els assistents les seves experiències i històries més desconegudes sobre les dues grans missions espacials que ha fet: la missió d’acoblament final a l’Estació Espacial Internacional (ISS) i l’aventura de viure durant dos-cents dies a l’espai com a comandant de l’Expedició 43.

La sessió, que se celebrarà a CosmoCaixa el 13 de juliol a les 19 h, s’emmarca dins el cicle Grans de la ciència, que des del mes de maig acull personalitats il·lustres de la ciència que han assolit fites o descobriments excepcionals per a la humanitat.