Cossoc, l’espectacle d’Anamaria Klajnšček i Magí Serra a les Nits d’Estiu de CaixaForum.
Cossoc, el espectáculo de Anamaria Klajnšček y Magí Serra en las Noches de Verano de CaixaForum.

La música, el cinema actual i clàssic, la dansa i les arts escèniques il·luminen les nits estivals de CaixaForum Barcelona i de CosmoCaixa

29.06.22

La Fundació ”la Caixa” renova la seva programació estival per a les nits de juliol i agost. A la consolidada proposta de les Nits d’Estiu a CaixaForum Barcelona, s’hi sumen novetats a les CosmoNits de CosmoCaixa, que oferiran per primera vegada concerts i experiències musicals amb artistes que s’acosten a la ciència i la tecnologia.

La música, les arts escèniques i la poesia tindran un paper protagonista a les Nits d’Estiu de CaixaForum, amb la performance de Rossy de Palma i Pi Piquer, l’espectacle d’Anamaria Klajnšček i Magí Serra i el coreògraf Arnau Pérez; i els concerts de Dani Nel·lo, Julie Fowlis i Silvana Peres, entre d’altres.

Durant les Nits d’Estiu, el Pati Anglès de CaixaForum acollirà la instal·lació artística efímera Farbalà, de l’arquitecte i artista Xevi Bayona, que proposarà un diàleg amb l’espai projectat per Arata Isozaki.

La programació de CaixaForum Barcelona també inclou Retina, cicle que uneix cinema i música en directe amb Amorante interpretant Els ocells; Santoral posant música a El fantasma de la libertad, o Le Parody tocant amb les imatges d’El espíritu de la colmena.

Les CosmoNits de CosmoCaixa arriben més fortes que mai aquest estiu, amb concerts a l’aire lliure de noms clau de l’escena actual com Oso Leone, El Petit de Cal Eril o Koraal, el projecte paral·lel del DJ John Talabot, que oferirà el seu directe Magma en tres actuacions irrepetibles al Planetari.