Michel Mayor, premi Nobel de Física 2019.
Michel Mayor, premio nobel de Física 2019.

El premi Nobel de Física Michel Mayor dissertarà a CosmoCaixa sobre l’existència d’altres mons a l’univers

04.05.22

La Fundació ”la Caixa” presenta a CosmoCaixa la conferència Altres mons al cosmos, i potser amb vida!, a càrrec de Michel Mayor, guanyador del Premi Nobel de Física 2019.

Michel Mayor, un dels astrofísics que va detectar el primer exoplaneta als anys noranta, explicarà al museu dedicat a la ciència de la Fundació ”la Caixa” a Barcelona com estan avançant les investigacions en aquest camp.

La sessió se celebrarà l’11 de maig a les 19 h i s’emmarca en el cicle Grans de la ciència, que acull personalitats il·lustres de la ciència que han aportat al món fites o descobriments excel·lents.

Aquesta conferència de divulgació científica s’organitza en col·laboració amb el Consolat General de Suïssa a Barcelona i l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya.