L’exposició La imatge humana: art, identitats i simbolisme ha estat l’exposició més vista a CaixaForum Madrid.
La exposición La imagen humana: arte, identidades y simbolismo ha sido la exposición más vista en CaixaForum Madrid.

Més de 5 milions de persones tornen als centres i a les exposicions de la Fundació ”la Caixa” en un any marcat per la pandèmia

03.01.22

La Fundació ”la Caixa” ha fet un gran esforç per recuperar el ritme de visitants als vuit centres CaixaForum i a CosmoCaixa, com també a les exposicions itinerants, i s’ha adaptat a la situació per aconseguir que la cultura sigui segura seguint les restriccions de capacitat estipulades a causa de la COVID-19.

Set de cada deu visitants habituals abans de la pandèmia han tornat als centres CaixaForum i CosmoCaixa aquest 2021, un total d’1,9 milions de persones. A aquesta xifra cal sumar-hi els 3,3 milions de persones que han visitat les exposicions itinerants a més de

70 ciutats de tot Espanya.

El 2021, més de mig milió de persones han visitat CosmoCaixa i han gaudit de les mostres PRINT3D. Reimprimir la realitat i Nikola Tesla. El geni de l’electricitat moderna, aquesta última, vigent fins al febrer del 2022. I prop de 400.000 persones han visitat CaixaForum Barcelona, on les exposicions més vistes han estat Teamlab. Art, tecnologia i natura, i El somni americà. Del pop a l’actualitat.

La xarxa CaixaForum ha presentat per al curs actual una oferta molt extensa, amb 40 exposicions: 31 en centres i 9 itinerants. I com a mostra de l’aposta que la Fundació ”la Caixa” fa per acostar la cultura a tots els públics, el juliol del 2022 inaugurarà CaixaForum València.