D’esquerra a dreta: el director de CaixaForum València, Álvaro Borrás; la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán, i l’arquitecte, Enric Ruiz-Geli, líder de l’estudi Cloud 9 a Barcelona i professor de la universitat Virginia Tech.
De izquierda a derecha: el director de CaixaForum València, Álvaro Borrás; la directora general adjunta de la Fundación ”la Caixa”, Elisa Durán, y el arquitecto, Enric Ruiz-Geli, líder del estudio Cloud 9 en Barcelona y profesor de la universidad Virginia Tech.

CaixaForum València pren forma amb més de la meitat de l’obra executada

València

14.10.21

Les obres de construcció de CaixaForum València avancen seguint el calendari previst, amb més de la meitat de l’obra executada, tal com ha destacat la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán, en una visita al futur centre.

Els treballs de construcció del centre, que es preveu que obri al públic el juliol del 2022, han permès culminar el tancament dels espais expositius i les sales polivalents, com també el forjat i l’estructura de la plaça de l’interior de l’edifici Àgora, entre d’altres.

El futur CaixaForum València inclourà una intervenció de l’artista Frederic Amat, que farà el sostre de l’Auditori, i també treballs del ceramista Toni Cumella, que es materialitzaran a la zona d’Administració i a la Sala Vip.

El projecte per dotar València d’un nou equipament cultural CaixaForum de 8.200 metres quadrats a l’interior de l’edifici Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències és obra de l’arquitecte Enric Ruiz-Geli, director de l’estudi Cloud 9 i professor de la universitat Virginia Tech, amb una inversió a càrrec de la Fundació ”la Caixa” de 19 milions d’euros.