A partir d’aquest mes d’octubre, els visitants de CosmoCaixa podran gaudir d’una nova projecció produïda per la Fundació ”la Caixa” al Planetari. © El Exilio / FLC.

CosmoCaixa proposa un viatge immersiu pel sistema solar amb una nova projecció a cúpula completa al Planetari

11.10.21

A partir d’aquest mes d’octubre, els visitants de CosmoCaixa podran gaudir d’una nova projecció produïda per la Fundació ”la Caixa” al Planetari. Es tracta de Postals d’uns altres mons, que explora els paisatges dels planetes amb els quals compartim el sistema solar i també dels seus satèl·lits.

Elaborada per l’estudi d’animació i vídeo 3D El Exilio a partir d’imatges enviades durant dècades per les diferents sondes que han solcat l’espai, la cinta permet descobrir la bellesa del sistema solar, des dels volcans gegants de Mart fins als llacs de metà de Tità o els guèisers de fang de Tritó.