CaixaForum Barcelona presenta Planeta Barrio

28.06.21

Les fotos estaran exposades fins al 5 de setembre en l'entrada de Caixaforum i es poden visitar de manera gratuïta.

L'equip especialitzat en fotografia participativa de Photographic Social Vision, en coordinació amb el programa Art for Change de Fundació ”la Caixa”, ha treballat durant cinc mesos amb deu nois i noies d'entre 13 i 15 anys de procedències molt diverses, tots residents en el barri de la Marina de Barcelona i vinculats a Mans a les mans, fundació que col·labora amb el programa CaixaProinfancia.

Al llarg d'aquest procés, els nois i noies han pogut experimentar amb la fotografia com a eina d'expressió, d'autoconeixement i de relació amb els altres, tractant de fomentar en el procés la seva confiança personal, el seu respecte propi i el que concedeixen als altres.