CosmoCaixa i CaixaForum es tornen a omplir de música, poesia, cinema i ciència les nits d’estiu

22.06.21

La Fundació ”la Caixa” presenta la nova programació de les Nits d’Estiu i les CosmoNits, la consolidada programació estival per a les nits de juliol i agost a CaixaForum Barcelona i a CosmoCaixa.

La música i la poesia tindran un paper protagonista a les Nits d’Estiu de CaixaForum, amb una programació variada i eclèctica que inclourà els recitals de poesia d’Alberto San Juan i Fernando Egozcue amb T’estimo, Benedetti; Enric Casasses + Don Simón y Telefunken amb Orbiten; Violeta Gil i Abraham Boba (León Benavente) Antes de que me tiréis mis cosas, i Versonautas presentant el seu nou treball Astre blau; a més dels concerts de Carles Marigo amb Breaking Bach, Black Pearls of Gospel i Antonio Serrano amb Tootsology.

Un any més, les CosmoNits de CosmoCaixa seran una cita ineludible que unirà la música i el cinema de ciència-ficció a través de concerts i la projecció a l’aire lliure d’una curosa selecció de pel·lícules per a tots els públics.