CaixaForum Barcelona reivindica la mandra en una exposició

26.11.20

L’exposició Sooooo lazy. Elogi del malbaratament, comissariada per Beatriz Escudero i Francesco Giaveri, és la tercera i darrera proposta de l’actual convocatòria de comissariat per a joves professionals del Programa de Suport a la Creació Artística de la Fundació ”la Caixa” a CaixaForum Barcelona.

Inclou una cinquantena de peces de 15 artistes: Agnes Martin, Ignasi Aballí, Francesc Abad, Esther Ferrer, Xavier Ribas, Constant, Samuel Labadie, Camila Cañeque, Ângela Ferreira, Aernout Mik, Alberto Gil Casedas, Sharon Lockhart, Misha Bies Golas, Agustín Parejo School i Priscila Fernandes, en la seva majoria procedents de les col·leccions de ”la Caixa” i del MACBA però també amb préstecs d’altres col·leccions com de la Fundaçao Serralves i Cal Cego.

L’exposició és una reivindicació de la mandra i proposa una crítica irònica i utòpica al consum i a la hiperactivitat contemporània. A través de les obres exposades, es planteja una ficció en la qual el malbaratament del temps i la contemplació contribuirien al bé comú.

La mostra, que conté pintura, dibuixos, instal·lació, vídeo, fotografia, escultura i obra gràfica, romandrà oberta del 26 de novembre al 18 d’abril del 2021.

So lazy. Elogi al malbaratament es podrà visitar fins al 18 d'abril de 2021 a CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8).