Els centres CaixaForum reobriran les portes l’1 de juny

27.05.20

Els vuit centres culturals de la Fundació ”la Caixa” reobriran les portes per tornar a acollir el públic a partir del dilluns vinent, dia 1 de juny, seguint tots els protocols que garanteixen la seguretat sanitària.

Els centres CaixaForum de Barcelona, Madrid, Saragossa, Sevilla, Palma, Girona, Lleida i Tarragona reprendran l’activitat de manera coordinada, amb un terç de l'aforament.

Les sales d’exposició tindran educadors per a fer tasques de mediació en determinades franges horàries.

«Aquest esforç per posar de nou en marxa tots els nostres centres culturals respon a la voluntat d’oferir a la ciutadania, després d’aquesta dura etapa, espais per recuperar el pols cultural i el benestar personal», ha declarat la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán.