CaixaForum i CosmoCaixa posen els seus espais a disposició de la comunitat educativa per facilitar el retorn a l’activitat escolar i extraescolar

25.05.20

CaixaForum i CosmoCaixa ofereixen les seves instal·lacions de Barcelona a la comunitat educativa amb l’objectiu de facilitar el retorn a l’activitat escolar i extraescolar en el context actual, que demana espais alternatius pel necessari desdoblament dels grups d’alumnes.

En aquest sentit, i de cara a l’estiu, la Fundació ofereix els dos centres perquè les escoles i les entitats socials hi puguin dur a terme activitats durant les colònies infantils.

Les escoles suposen un percentatge molt elevat de les visites a aquests equipaments, els quals reben prop de 10.000 grups escolars anualment, en què participen més de 200.000 alumnes i 6.600 docents.

«Els nostres centres són sempre un punt de trobada, obert a tothom, i molt especialment a professors, alumnes i famílies. Amb aquest oferiment volem aprofundir en aquesta vocació de servei i contribuir, des d’ara mateix, a la represa de l’activitat escolar i extraescolar, com més aviat millor i en les millors condicions possibles, incloent-hi també les colònies d’estiu», assenyala Xavier Bertolín, director de l’àrea Comercial i Educativa de la Fundació Bancària ”la Caixa”.