CosmoCaixa obre una finestra a la ciència a través de les xarxes

26.03.20

La Fundació ”la Caixa” ofereix una programació especial de continguts digitals per les properes setmanes a les xarxes socials de CosmoCaixa amb la iniciativa #UnaFinestraALaCiència.

Amb l’objectiu de seguir estimulant l’interès científic amb la societat, la primera setmana obrirà una finestra al Cosmos amb un eix temàtic central de les propostes i activitats que se succeiran a les xarxes fins el proper dimarts.

Projeccions com les que es poden veure a l’àmbit Kosmos de la Sala Univers de CosmoCaixa, una conferència de l’astronauta Luca Parmitano (ESA) i càpsules de petites lliçons d’Astronomia des de la finestra seran algunes de les propostes destacades.

En el marc de la campanya #JoEmQuedoaCasa, s’oferiran documentals com el de Cosmos: A Spacetime Odyssey, del divulgador Neil deGrasse Tyson i es llançarà una llista de música col·laborat iva, que convidarà a viatjar a la galàxia més llunyana.