”la Caixa” presenta l’exposició Experiment Any 2100. Què ens espera a la Terra del futur? a CaixaForum Lleida

25.09.19

Maribel Tost, directora de CaixaForum Lleida i Jordi Aloy, de l'Àrea de Cultura i Divulgació Científica de ”la Caixa” han presentat avui l'exposició Experiment Any 2100. Què ens espera a la Terra del futur? La mostra endinsa el visitant en l'aventura d'explorar, sempre des d'un punt de vista científic, com pot ser el nostre futur, tot identificant les anomenades megatendències, els grans canvis que es produeixen lentament en el si de la societat i que ens indiquen cap a on sembla que ens dirigim.

Quants serem, com viurem, de què viurem o com podrem afrontar els grans desafiaments que se'ns presenten són algunes de les preguntes a les quals s'intenta donar resposta en Experiment Any 2100. Explorarem el futur estudiant quatre grans tendències per al segle XXI: Superpoblació, Megaciutats, Recursos naturals i Societat del coneixement, sense oblidar que, entre tots, podem aconseguir un futur millor.

La mostra es basa en els estudis prospectius duts a terme per l'Agència Europea del Medi Ambient i que van ser publicats en l'informe The European Environment, State and Outlook 2015. Assessment of Global Megatrends.

Experiment any 2100 es podrà visitar a CaixaForum Lleida (Av. de Blondel, 3 i av. de Madrid, 4) del 26 de setembre de 2019 al 23 de febrer de 2020.

La reproducció de les imatges proporcionades està autoritzada exclusivament per a la promoció en els mitjans de comunicació de l'exposició EXPERIMENT ANY 2100 als centres CaixaForum Espanya i durant el període de temps en què tingui lloc l'exposició.

Les imatges no es poden fer servir per usos aliens a la comunicació de l'exposició ni es poden emmagatzemar en arxius fotogràfics.

Les imatges no es poden retocar, editar, reenquadrar, tallar ni alterar de qualsevol manera.

És obligatori fer constar el peu de foto i el copyright de la imatge.

No es podran fer servir més de 7 imatges en l'article.

En els mitjans digitals, les imatges publicades han d'estar en una resolució inferior a 100 píxels por polsada (PPP).

Per a usos a pàgina sencera o qualsevol altre ús de les imatges, si us plau, contacteu amb saladepremsa@fundaciolacaixa.org