El programa Reincorpora de l’Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Justícia s’amplia per atendre els interns dins dels centres penitenciaris

30.11.18

El programa, que aquest any ja ha arribat a 467 interns en la fase final de la condemna, s'ha fet extensiu mitjançant Reincorpora Avant a 146 interns més, aquests en segon grau, amb els quals treballa des de la presó la seva motivació per a la recerca de feina.

L'objectiu del programa Reincorpora de ”la Caixa” és millorar l'ocupabilitat dels interns amb la creació d'itineraris d'inserció sociolaboral personalitzats. Aquest any, el 80 % dels participants del programa que estan en règim obert han aconseguit feina.

Reincorpora ha celebrat una jornada a CaixaForum Barcelona que ha reconegut les entitats socials que acompanyen els interns en el seu procés de reinserció i que ha versat sobre la importància d'implicar tots els agents de la societat en aquesta tasca.