L’Obra Social ”la Caixa” ha atès més de 272.000 menors en situació de pobresa en els primers 10 anys del programa CaixaProinfància

28.11.17

CaixaProinfància impulsa el desenvolupament integral i la inclusió social de la infància en situació de pobresa. Durant els primers 10 anys, ha prestat suport a 272.354 infants i adolescents i a 158.585 famílies, gràcies a les 426 entitats socials de tot el país que implementen el programa als diferents territoris.

Des del 2007, CaixaProinfància treballa per trencar el cercle de pobresa que es transmet de pares a fills i oferir als més petits i joves oportunitats de futur, mitjançant l’impuls de noves formes d’atenció a la vulnerabilitat i al risc d’exclusió.

Només a la Comunitat de Madrid, CaixaProinfància ha atès 54.646 menors i 30.275 famílies en situació de pobresa en aquests 10 anys, amb el suport de les 31 entitats socials vinculades al programa.

L’Obra Social ”la Caixa” celebrarà aquesta tarda el seu desè aniversari amb un acte especial a CaixaForum Madrid, en el qual es reconeixeran les famílies, entitats i institucions que, a través de CaixaProinfància, treballen per donar una resposta integral a les necessitats de les famílies més vulnerables.

Durant aquests 10 anys, l’Obra Social ”la Caixa” ha destinat 393 milions d’euros al desenvolupament de CaixaProinfància a tot Espanya i 72 milions d’euros a la Comunitat de Madrid.