La Fundación ANAR, la Fundació Bancària ”la Caixa” i el Ministeri de Sanitat impulsen una nova via de comunicació per a menors que necessiten ajuda immediata

23.11.17

El Chat ANAR s’adapta a les formes de comunicació dels joves i presenta una alerta desenvolupada especialment per a les situacions de risc imminent, la qual ofereix un servei gratuït, confidencial, disponible de 16.00 a 00.00 hores i atès per psicòlegs.

La nova app és complementària de la línia d’ajuda del telèfon ANAR, i, segons les darreres dades recollides, la violència contra menors d’edat ha assolit el grau més alt en l’escala de gravetat, ja que ha passat d’atendre 1.920 casos greus l’any 2012 a 5.648 el 2016.

La Fundació Bancària ”la Caixa” destina 100.000 euros a posar en marxa el Xat ANAR, que també té el suport del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat.