L’Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Joan Miró lliuren els Premis Art i Mecenatge i el Premi Joan Miró en una cerimònia a CaixaForum Barcelona

07.11.17

CaixaForum Barcelona acull la cerimònia de lliurament del Premi Joan Miró i dels Premis Art i Mecenatge. Atesa l'aliança estable que mantenen les dues institucions organitzadores -la Fundació Joan Miró i l'Obra Social ”la Caixa”- i la complementarietat dels reconeixements, per primera vegada es lliuren els guardons en un acte únic.

L'artista francoalgerià Kader Attia recollirà el guardó com a guanyador de la sisena edició del Premi Joan Miró, que organitzen la Fundació Joan Miró i l'Obra Social ”la Caixa”. D'altra banda, l'artista guipuscoà Asier Mendizabal, la galeria Elba Benítez de Madrid i el mecenes d'origen holandès i resident a Barcelona Han Nefkens rebran els Premis Art i Mecenatge de ”la Caixa”.