Experiment Any 2100. Què ens espera a la Terra del futur?, a CaixaForum Palma

Palma

27.09.17

Jordi Aloy, de l'area de divulgació científica i CosmoCaixa de la Fundació Bancària ”la Caixa” i coordinador de l'exposició; i Margarita Pérez-Villegas, directora de CaixaForum Palma, han presentat avui l'exposició Experiment Any 2100. Què ens espera a la Terra del futur? La mostra endinsa el visitant en l'aventura d'explorar, sempre des d'un punt de vista científic, com pot ser el nostre futur, tot identificant les anomenades megatendències, els grans canvis que es produeixen lentament en el si de la societat i que ens indiquen cap a on sembla que ens dirigim.

Quants serem, com viurem, de què viurem o com podrem afrontar els grans desafiaments que se'ns presenten són algunes de les preguntes a les quals s'intenta donar resposta en Experiment Any 2100. Explorarem el futur estudiant quatre grans tendències per al segle XXI: Superpoblació, Megaciutats, Recursos naturals i Societat del coneixement, sense oblidar que entre tots podem aconseguir un futur millor.

La mostra es basa en els estudis prospectius duts a terme per l'Agència Europea del Medi Ambient i que van ser publicats en l'informe The European Environment, State and Outlook 2015. Assessment of Global Megatrends.