La Cinémathèque Française, Cristina García Rodero i la pintura flamenca, noms propis de la pròxima temporada de CaixaForum Girona

Girona

05.09.17

L'Obra Social ”la Caixa” detalla la programació de CaixaForum Girona per a la temporada 2017-2018, marcada per una oferta global dissenyada per a tots els públics.

Durant la temporada 2016-2017, les 44 exposicions programades en els vuit centres CaixaForum van rebre més de 2,3 milions de visitants. CaixaForum Girona va tenir més de 163.000 visitants durant l'any passat i va acollir més de 500 activitats.

La nova temporada arrancarà amb un projecte inèdit: Cinema i emocions. Un viatge a la infància. Gràcies a la col·laboració amb la Cinémathèque Française, aquesta mostra immersiva indaga el paper fonamental de la infància en la creació d'històries i personatges en el cinema, i la influència que aquestes pel·lícules han tingut en el desenvolupament del públic infantil.

La fotografia documental tindrà un paper destacat a través de l'últim treball de la prestigiosa fotògrafa Cristina García Rodero, que ha viatjat a l'Índia convidada per l'Obra Social ”la Caixa” per documentar el paper de les dones a les comunitats rurals d'Anantapur.

La pintura també serà protagonista aquesta temporada amb Pintura flamenca i holandesa dels museus de Ginebra, una mostra organitzada per l'Obra Social ”la Caixa” en col·laboració amb el Museu d'Art i Història de Ginebra que vol donar a conèixer l'estil de la pintura flamenca i desvelar el naixement del gènere costumista en el context socioeconòmic dels segles XVI i XVII.

CaixaForum Girona oferirà, un any més, un intens calendari d'activitats dedicades a tots els públics, que el confirmaran, més que mai, com un espai de trobada entre la cultura i la ciutadania.

La reproducció de les imatges proporcionades està autoritzada exclusivament per a la promoció en els mitjans de comunicació de la TEMPORADA D'EXPOSICIONS DE CAIXAFORUM GIRONA.

Les imatges no es poden fer servir per usos aliens a la comunicació de l'exposició ni es poden emmagatzemar en arxius fotogràfics.

Les imatges no es poden retocar, editar, reenquadrar, tallar ni alterar de qualsevol manera.

És obligatori fer constar el peu de foto i el copyright de la imatge.

No es podran fer servir més de 7 imatges en l'article.

En els mitjans digitals, les imatges publicades han d'estar en una resolució inferior a 100 píxels por polsada (PPP).

Per a usos a pàgina sencera o qualsevol altre ús de les imatges, si us plau, contacteu amb saladepremsa@fundaciolacaixa.org