L’Obra Social ”la Caixa” i la FESBAL impulsen la campanya de recollida de llet per a famílies desafavorides

06.06.17

La iniciativa, promoguda per l'Obra Social ”la Caixa” a favor de la Federación Española de Bancos de Alimentos (FESBAL), posa a disposició de la causa les 5.097 oficines de CaixaBank a tot el territori i els centres associats a l'Obra Social ”la Caixa” per dur a terme la recollida de llet en aquesta tercera edició de la campanya, que durarà dues setmanes, del 12 al 23 de juny.

Paral·lelament, fins al 15 de juliol, es podran fer donatius econòmics a través dels canals electrònics següents: Línia Oberta, CaixaMòbil i SMS amb la paraula «LLET» al 28024. També es pot fer una aportació a www.granrecollidadellet.cat.

Actualment, els bancs d'aliments atenen 1.511.805 persones a Espanya -de les quals més de 350.000 són infants- que tenen dificultats per accedir regularment al consum d'aliments bàsics com la llet.

Tot i que l'any passat els bancs d'aliments van distribuir 25,5 milions de litres de llet, es continua sense poder-ne garantir el consum mínim, estimat en un litre per persona a la setmana, en famílies en situació de vulnerabilitat.