L’Obra Social ”la Caixa” ha facilitat més de 137.000 llocs de treball a persones en risc d’exclusió en els primers deu anys del programa Incorpora

28.02.17

Incorpora és el programa d’inserció laboral que fa possible l’accés al mercat de treball a persones en situació o risc d’exclusió social. En els primers deu anys de trajectòria, el projecte ha promogut 137.818 contractacions gràcies a la col·laboració de 41.903 empreses i 756 tècnics d’inserció de 382 entitats socials. El 2016, s’han facilitat 28.016 llocs de treball.

Des del 2006, Incorpora promou la contractació de col·lectius amb especials dificultats per trobar feina, com ara persones amb discapacitat, aturats de llarga durada, joves en situació de vulnerabilitat, exreclusos i víctimes de violència de gènere, entre d’altres.

Només a la Comunitat de Madrid, Incorpora ha facilitat 16.952 contractacions en aquests deu anys, amb el suport de 4.438 empreses, 85 tècnics d’inserció i 38 entitats socials.

Incorpora celebrarà aquesta tarda el seu desè aniversari amb un acte especial a CaixaForum Madrid, en el qual es reconeixerà les empreses, organitzacions i institucions que, amb el seu compromís i la seva complicitat, han fet possible aquesta iniciativa que lluita contra l’exclusió social i promou l’autonomia de les persones