Més de 139.000 alumnes espanyols participen en els espectacles escolars organitzats per l’Obra Social ”la Caixa” durant el curs 2015-2016

30.08.16

Un total de 139.249 alumnes dels cicles d'infantil, primària i secundària han assistit durant el curs 2015-2016 als concerts i arts escèniques escolars organitzats per l'Obra Social ”la Caixa” a tot l'Estat espanyol.

Durant el curs que acaba de finalitzar, l'entitat ha programat 87 cicles d'espectacles -amb més de 400 representacions- en 36 províncies diferents, a partir d'11 produccions diferents especialment dissenyades perquè els escolars puguin gaudir de grans espectacles.

Els concerts i les arts escèniques escolars ofereixen a nens i nenes l'experiència i el plaer d'assistir a uns espectacles atractius i estimulants, seleccionats per introduir a les noves generacions en el món de la música. De la mateixa manera, professors i mestres tenen l'oportunitat de completar la formació musical dels seus alumnes amb una activitat que es desenvolupa tant a l'aula, a partir del material pedagògic que l'Obra Social ”la Caixa” posa a la seva disposició, com a través de l'assistència als espectacles escolars que s'organitzen tant en els centres CaixaForum com en teatres i auditoris de les localitats seleccionades.

Aquesta programació escolar s'organitza en el marc d'eduCaixa, una plataforma que potencia el compromís de l'Obra Social ”la Caixa” amb l'educació, els professors, els alumnes i les seves famílies.