Música, teatre, dansa, art urbà i òpera a les Nits d’Estiu de CaixaForum Barcelona

13.06.16

L'Obra Social ”la Caixa” presenta la programació de les Nits d'Estiu d'aquest 2016, que omplirà les vetllades dels dimecres de juliol i agost amb les millors propostes artístiques arribades d'arreu del món a CaixaForum Barcelona.

La festa d'inauguració i cloenda durà el segell de Cabo San Roque, que protagonitzaran un concert vertical amb més de 30 màquines sonores. El grup català, present cada Nit d'Estiu, també muntarà El jardí de les Hespèrides, un itinerari sonor que es desplegarà per diversos punts del centre i que es podrà visitar cada dimecres entre el 13 de juliol i el 24 d'agost.

La programació musical serà un dels principals atractius de l'estiu, amb les actuacions de la marroquina Oum, el conjunt xinès Silk String Quartet o els espectacles Il barbiere di Siviglia, Bachx2 i Concerto a tempo d'umore.

Les Nits d'Estiu tornen a apostar per formats diversos, amb nombroses activitats de dansa (Nit de Swing, Sense ball no hi ha paradís) i teatre (Aquest Sísif, Micro-Shakespeare, Be God is, Come en casa Borges).

No hi faltarà tampoc una altra de les principals apostes de l'Obra Social ”la Caixa” dels darrers anys, la música electrònica, que, gràcies al programa DNIT, s'ha fet un lloc privilegiat dins l'escena barcelonina, i que enguany presentarà noms destacats de la música experimental, com Nosaj Thing i Vatican Shadow.

Una de les novetats d'enguany és Art in Motion: quatre dels artistes seleccionats per al Premi Pinzell de Cuixart 2017 pintaran les seves obres en directe.