Costa Brava. Glam & Click. CaixaForum Girona

Girona

28.04.16

John Wayne, Elizabeth Taylor, Walt Disney, Rock Hudson, Kirk Douglas, Frank Sinatra, Salvador Dalí, Lady Di, Sting, Leo Messi, Enrique Iglesias, Joan Manuel Serrat, Ava Gardner o S. M. el Rei Felip VI. Són algunes de les moltes instantànies dels últims seixanta anys d’alguns dels personatges famosos que han visitat el litoral de Girona i el seu entorn.

Costa Brava. Glam & Click és una original exposició fotogràfica a partir de les instantànies fetes per periodistes de l’Agencia EFE i que recull el pas de les estrelles més brillants del món pel litoral gironí. L’exposició no segueix un ordre cronològic, sinó que es construeix segons el posicionament dels famosos posicionament en el principal cercador mundial, Google. D’aquesta manera, els visitants descobriran quins continuen sent els més buscats avui en dia.

Costa Brava. Glam & Click està organitzada per l’Agencia EFE, l’Obra Social ”la Caixa” i Costa Brava Hoteles de Luxe, i es pot veure a CaixaForum Girona i a diversos establiments d’aquesta associació hotelera a la Costa Brava, com també en sales d’exposició de diferents municipis de Girona a partir del proper mes d’octubre.

Costa Brava. Glam & Click. es podrà visitar a CaixaForum Girona (c/ dels Ciutadans, 19), del 28 d’abril al 29 de maig de 2016; hotels associats a Costa Brava Hotels de Luxe, del 28 d’abril al 30 de setembre; sales d’exposició de diferents municipis de Girona, a partir de l’1 d’octubre.