La Fundació Bancària ”la Caixa” destinarà més de 2.000 milions d’euros a Obra Social en els pròxims quatre anys

04.04.16

El nou Pla Estratègic 2016-2019 de la Fundació Bancària ”la Caixa” consolida el compromís de l’entitat i incrementa el pressupost que anualment es destinarà a Obra Social, fins a arribar als 2.060 milions en els pròxims quatre anys.

L’activitat de la Fundació es concentrarà en tres grans eixos estratègics: àmbit social, recerca, i cultura i educació.

L’entitat continuarà focalitzant els seus esforços en els programes socials amb vocació transformadora, prioritzant línies d’actuació que cobreixin les necessitats bàsiques dels col·lectius més vulnerables i promoguin la igualtat d’oportunitats.

L’Obra Social ”la Caixa” també intensificarà el seu suport a la recerca, triplicant el pressupost dedicat a aquest àmbit fins a arribar als 90 milions d’euros el 2019. Mantenir l’excel·lència en cultura i educació és també un dels reptes que planteja el nou pla estratègic.

«El nou pla estratègic serà la brúixola que guiarà la nostra acció en els pròxims quatre anys, amb els àmbits social, científic, i cultural i educatiu com a punts cardinals. Aquest document rector fa patent que l’Obra Social és i continuarà sent l’ànima de ”la Caixa”», ha explicat Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa”.