Neix Basketball is education, un innovador concepte educatiu a l’entorn dels valors del bàsquet

09.02.16

L'Obra Social ”la Caixa” i la Fundación Baloncesto Colegial presenten Basketball is education, un innovador concepte global educatiu i formatiu que té com a objectiu fomentar els valors del bàsquet entre la comunitat escolar.

Basketball is education és un concepte únic que vol afavorir a les escoles, en els estudiants i en tot l'entorn escolar actituds tan importants com el sentit de pertinença, responsabilitat, compatibilitat amb els estudis i lideratge.

Aquest nou programa educatiu arranca ara amb l'inici de la Copa Colegial 2016 & Bifrutas, el torneig de bàsquet escolar més important d'Europa, que aquest any celebra el desè aniversari.

Durant el curs escolar, més de 170 escoles de 10 ciutats dde tot l'estat (25 de Barcelona), acolliran més de 350 partits de bàsquet i altres activitats complementàries i formatives, com ara All Star Colegial, PequeCopa Colegial, Premi al Millor Jugador Estudiant, Quintet de Valors, Club de Voluntaris, rànquing de valors en els partits, entre d'altres.