El Club Ara de CaixaBank lliura el Premi Vida Activa per a persones grans

Zaragoza

02.12.15

L'objectiu del certamen és donar a conèixer el testimoni de persones grans que, amb actitud positiva, aporten cada dia el seu granet de sorra per millorar elles mateixes i també el seu entorn. D'aquesta manera, CaixaBank i la seva Obra Social volen reconèixer ciutadans anònims que, mitjançant la seva experiència en l'àmbit quotidià, serveixen d'exemple i estímul per a la resta de persones grans.

A la tercera edició del Premi Vida Activa, celebrada a CaixaForum Saragossa, s'han presentat 305 textos i vídeos realitzats per persones grans de tot Espanya que descriuen el seu dia a dia i expressen les seves il·lusions i inquietuds.

Durant el mes d'octubre es va fer una votació popular a través del web del premi, amb més de 101.416 votacions. Gràcies a una gran difusió a les xarxes socials, principalment Facebook i Twitter, les persones grans han pogut compartir el seu testimoni amb familiars i amics. D'entre els participants s'han seleccionat 20 finalistes.

Els cinc guanyadors del concurs són Emilia Sánchez, Juan Sabater, Joan Antoni Feixas, Ramon Drudis i Mauri i Francesca Llorens. Tots han rebut com a premi, a més del reconeixement i la difusió de les seves experiències a través del Club Ara, una tauleta tàctil perquè puguin desenvolupar els seus projectes.

El Club Ara és un programa de productes, serveis i avantatges financers, de lleure, salut, formació i cultura dissenyat per CaixaBank i la seva Obra Social per a les persones grans que són clients de l'entitat. Actualment, 2,7 milions de clients de l'entitat formen part del Club Ara.