L’artista Antoni Miralda, la galeria CarrerasMugica i la Fundació Sorigué, Premis Arte y Mecenazgo 2015

23.03.15

La Fundació Arte y Mecenazgo impulsada per la Fundació Bancària ”la Caixa” dóna a conèixer els premiats en la cinquena edició dels guardons que atorga per distingir el treball dels actors implicats en el procés de creació i divulgació de l'art: artistes, galeristes i col·leccionistes.

Els guardonats en els Premis Arte y Mecenazgo 2015 en les seves tres categories han estat l'artista català Antoni Miralda, la galeria bilbaïna CarrerasMugica i la Fundació Sorigué de Lleida; tots ells destaquen per la seva professionalitat i el paper que tenen com a referents en els seus àmbits.

Amb una dotació de 90.000 euros, aquests premis són una mostra de l'acció de mecenatge de la creació artística que exerceix la Fundació Bancària ”la Caixa”. Els premiats rebran com a guardó una escultura realitzada per Miquel Barceló especialment per a aquests premis, en una cerimònia que se celebrarà el pròxim mes de maig.

A les quatre edicions anteriors dels