CosmoCaixa et convida a celebrar el seu 10è aniversari

23.09.14

CosmoCaixa Barcelona celebra els 10 anys d'existència amb més de 8.000.000 de visitants. En aquesta ocasió tan especial, el Museu de la Ciència de l'Obra Social ”la Caixa” vol continuar compartint el coneixement científic amb tothom. Per aquest motiu i per gaudir de la ciència en família, ha programat una sèrie d'activitats en primícia i gratuïtes, que es van iniciar el cap de setmana del 20 i 21 de setembre. El dimarts 23, de 19 a 1 h, i el dimecres 24, dia de la Mercè, continuarà la festa amb l'entrada gratuïta al Museu i a totes les activitats.

Per gaudir de la ciència en estat pur, l'estrena del nou espectacle de Dinàmiks del Club Súper3 i en primícia a CosmoCaixa és una de les propostes que conformen la programació especial del 10è aniversari del centre i en el marc de les festes de la Mercè de la ciutat. Dani Jiménez presentarà un seguit d'experiments científics sorprenents que no deixaran indiferent a ningú.

El teatre, la música i la fantasia també seran protagonistes. La companyia Artristas presentarà l'espectacle Medusa, una obra que submergirà el públic en ple Mediterrani. És una forma diferent d'apropar-nos al Mare Nostrum, que alhora és un complement de l'exposició temporal de CosmoCaixa, Mediterrani. El nostre mar, com mai l'has vist.

El Triceratops horridus ha tornat a CosmoCaixa. Es tracta d'un dinosaure que va viure als boscos de l'Amèrica del Nord al Cretaci superior, ara fa entre 66 i 68 milions d'anys. El van trobar el 1999 i només se'n conserven unes quantes desenes de peces en forma de fòssil arreu del món; el seu enorme crani ha arribat ara al nostre museu.