MACBA, Museu Nacional d’Art de Catalunya, CCCB, CaixaForum Barcelona, Fundació Joan Miró i Museu Picasso s’adhereixen al programa socioeducatiu Apropa Cultura

06.03.14

El programa socioeducatiu Apropa Cultura incorpora sis dels principals museus del país: Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), CaixaForum Barcelona, Fundació Joan Miró i Museu Picasso.

Apropa Cultura és un programa d'inclusió social a través de la cultura que s'adreça als centres i associacions que treballen amb persones en situació de discriminació i risc d'exclusió social. La programació dels 6 museus adherits al programa consistirà en visites i activitats específiques per a aquests grups, adaptacions de tallers i altres activitats fins ara pensats només per a escoles i visites culturals inclusives que donaran la possibilitat a aquests col·lectius de participar en activitats adreçades al públic general o familiar. Aquesta oferta cultural serà accessible als més de 1.000 centres socials inscrits al programa a través del portal web www.apropacultura.cat que actuarà com una finestra única de l’oferta cultural i amb entrada gratuïta o d’un màxim de 3  euros en funció de l’activitat i l’espai.

Enguany l’Obra Social ”la Caixa” ha començat a treballar amb l’Apropa Cultura amb l’objectiu d’incorporar la programació de visites i activitats als museus i sales d’exposicions de la ciutat de Barcelona.