CaixaForum Barcelona omple de música les Nits d’Estiu 2013

28.06.13

L’Obra Social ”la Caixa” presenta una nova edició de les Nits d’Estiu, la programació d’arts escèniques que durant els mesos de juliol i agost omple les nits dels dimecres a CaixaForum Barcelona. Enguany la música serà la protagonista principal del programa, amb vuit concerts que faran de les vetllades a CaixaForum una cita ineludible.

L’espectacle inaugural del 3 de juliol, Musical participatiu, tindrà el públic com a protagonista i permetrà emprendre un viatge per la història dels musicals, a càrrec d’un cor participatiu format per més de 150 cantaires i amb les veus de Mone i Toni Viñals.

La música d’alguns dels artistes catalans actualment de més volada serà un dels plats forts del programa, que veurà passar figures com Maria Rodés i el conjunt Oh Fantasma!, format per alguns integrants de reconeguts grups, com ara Refree, Anímic, Under, Hat i El Petit de Cal Eril.

L’Obra Social ”la Caixa” prepara una vetllada especial titulada La Nit del Japó (coincidint amb l’exposició Japonisme), en què podrem gaudir del concert d’una de les intèrprets de koto més reconegudes d’avui dia, Mieko Miyazaki; i de la xerrada Viatge al Japó més insòlit, a càrrec del conegut bloguer Roger Ortuño.

Les Nits d’Estiu 2013 compartiran cartell amb una altra de les principals apostes de l’Obra Social ”la Caixa” d’enguany, la música electrònica, que gràcies al programa DNIT s’ha fet un lloc privilegiat dins la programació del centre i que omplirà els darrers divendres de cada mes amb les millors propostes experimentals.